PROJEKT NR 1 – POIR.03.03.03-30-0201/20-00
CEL PROJEKTU: Zwiększenie rozpoznawalności marki ATREVE oraz działalności eksportowej firmy na wybranych rynkach.
PLANOWANE EFEKTY:
- wzrost rozpoznawalności marki
- pozyskiwanie nowych odbiorców
- promocja obecnych oraz nowych pozycji asortymentowych pochodzących z własnej produkcji
- zacieśnienie kontaktów handlowych z obecnymi odbiorcami
WARTOŚĆ PROJEKTU: 395914,33 zł
WKŁAD FUNDUSZY EUROPEJSKICH: 296935,73 zł
PROJEKT NR 2 – POIR.03.03.03-30-0012/21-00
CEL PROJEKTU: zwiększenie rozpoznawalności marki ATREVE oraz działalności eksportowej firmy na wybranych nowych rynkach perspektywicznych.
PLANOWANE EFEKTY:
- wzrost rozpoznawalności marki
- pozyskiwanie nowych odbiorców
- promocja obecnych oraz nowych pozycji asortymentowych pochodzących z własnej produkcji
WARTOŚĆ PROJEKTU: 577972,58 zł
WKŁAD FUNDUSZY EUROPEJSKICH: 433479,43 zł